ZAKELIJK

Maar wel 'lekker' geschreven...

Praten met je klanten, het maakt of breekt je bedrijf. Maar hoe ga je in gesprek? Via welke kanalen? En hoe spreek je ze aan? Je hebt ze iets te bieden, maar je wilt ook iets van ze. En dat lukt alleen als mensen jou en je merk sympathiek vinden. Of je nou mobiele telefoonabonnementen verkoopt of baljurken, je moet contact leggen met beeld en tekst. Op een toon en met woorden die bij jou en je product passen. Maar hoe dan?

Bij het Woordpaleis doen ze de hele dag niet anders. Van pakkende copy voor social media posts en klantvriendelijke krantenmails tot overtuigende persberichten, opvallende DM's en informatieve blogs. Allemaal geschreven met dezelfde 26 letters. In een bomvolle workshopdag ga je in een kleine groep keihard aan de slag. Met voorbeelden uit de praktijk, theorie, tips & trics en heel veel zelf schrijven, gloort er al snel licht aan de horizon. De persoonlijke feedback van elkaar en De Juf, doet de rest.  

Ik heb geleerd mijn gedachtes op papier te krijgen op de manier die ik altijd al graag wilde.